Anna Westergren -

Frisören idag...

2009-10-13 07:01:36

...och jag är ganska närvös!!
Hur ska jag klippa det? Mycket eller lite? Färga det i mörkare toner eller bli ljusare?
Eftersom jag fick min tid igår har jag förberett mig, hade tänkt att jag skulle få komma tillbaka någon vecka senare. Så jag har försökt sova på saken, vilket jag inte lyckades så bra med..

 

Jag har alltid varit sugen på kort hår. Tänk er vad skönt att få bort allt, men ändå, skulle ångra det nå otroligt!
Jag behöver mer tid att överlägga ett sånt beslut.
Men jag känner att om jag bara ska ta topparna och lägga i lite slingor kan jag lika gärna göra det själv, vill ha en förändring och att man ser att "ååh, hon har minsan varit hos frisören"

Gud, inte lätt det här!
Fast jag får nog ändå tänka att "det är bara hår".
och tur nog växer mitt hår som ogräs.


Wish me luck! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0