Anna Westergren -

Förväntningar

2009-10-13 19:09:20

Två förväntningar förklarar två händelser som hänt mig idag.
För det första: Frisören!
En förväntning på en hel förändring, men jag var riktigt osäker på vad jag skulle göra. Därför blev det inte som jag förväntat mig.


Istället för något helt nytt fräschade jag bara till det.
La in lite nya slingor som ska få ut mig riktigt hår färg (vilket ni ser i övre partiet av håret). Dock är det lite mörkare än vad det visas. Sen klippte jag av en decimeter också! Så på sätt och vis är det lite nytt, eftersom det var ett bra tag sen jag hade den här längden. Men i alla fall, det behövdes för mitt slitna hår. Ser så mycket friskare ut nu!

För det andra: TBC-spruta.
Under dagen fick jag ett samtal där jag fått en tid bokad för TBC-spruta. Jag är tveksam över att folk njuter av att ta sprutor (finns såna människor, men om man tänker marioteten), så jag vart väl inte så överlycklig av beskedet. Men det är en av alla saker som måste göras innan jag åker till USA.
Har räknat ut att jag kommer att ta 9 sprutor detta år, har tagit två av dom hittills så jag lär nog vänja mig.

Kom till sak Anna!
Jag hade i alla fall förväntat mig att det skulle göra ont, eftersom jag har hört av olika personer om deras smärtor. Men man får inte glömma bort att tänka det är från person till person, vilket inte alls fanns i min skalle då.
Men det visade sig att det inte alls gjorde ont! Så jag är glad!

Är allmänt glad, en bra dag idag!  ♥


Kommentarer
Postat av: Josheena

Det blev riktigt snyggt :D <3

2009-10-13 @ 21:38:04
URL: http://jkam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0