Anna Westergren -

Uppe med tuppen

2009-11-12 07:04:51
Godmorgon !

Vaknade för en liten stund sedan, kände att jag hade jätte ont i halsen (surprise!!) och var allmänt hängig. Men jag gav det en chans att kanske bli bättre när jag vaknat till lite. Brukar rätta till sig, men inte idag.
Så tar mig en dag med vila och göra klart en hel del plugg.

Och veckan som började så bra...
Skulle sluta med en förkyldning, en förkyldning som HADE nästan helt försvunnit under förra helgen. Välkommen tillbaka...
Nä, just därför vilar jag idag så mår jag nog mycket bättre imorgon om inte redan ikväll!

Nu ska jag dricka upp mitt te, sen blir det sängen igen.
Hoppas ni får en toppen dag! Pussar.

Kommentarer
Postat av: Jennifer ♥

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-11-13 @ 14:56:18
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0