Anna Westergren -

Tisdag kväll

2009-11-03 22:32:17

Men gud, vad har hänt? Är jag aktiv?! .. ahhwo, ett gott försök till det i alla fall. Får se hur länge det varar, men en så länge känns läget positivt!
Har mycket pågång vilket kanske ger mig insperation. Dock är det mesta om USA och om alla sprutor jag ska ta, vad för slags idéer jag får utav det, till nya inlägg, det återstår att se..

 

Jag har ikväll tagit mig tid till att försöka läsa ut min bok i tid. Plugg gillar ingen, kanske någon enstaka stackare.. Men ett stark NEJ från mig, emot plugg! Fast ikväll kan jag erskänna att det var rätt trevligt och mysigt.
Ligga i soffan framför en brasa som mamma så snällt fixat med en bok som faktist går att läsa.
Kunde legat kvar där i timmar, men jag var tvungen att slita mig för att se på lite Desperate.

Men nu kan jag äntligen gå och lägga mig i myspyskojjsen, aka sängen, för att fortsätta mitt läsande.
Puss & Gnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0