Anna Westergren -

Te och banankaka

2009-11-09 15:02:42

Hej alla!

Nu har jag kommit hem från veckans första skoldag. Inte så långt vilket känns skönt, att få en mjukstart på veckan. Det lär verkligen behövas om man tänker på hur mycket jag har den här veckan.
Håller just nu på med en planering över när saker ska vara inne och vad jag borde sätta igång med. Det är sjukt att det verkligen är så pass mycket att jag inte ens kan hålla koll i huvudet.

Men innan jag börjar med plugget har jag tagit en break med te och banankaka, och ja det är gott! Testa om ni inte har gjort det!

Nä, tillbaka till planeringen. Kan lägga upp den här så att ni får se min ursäkt till varför jag är så oaktiv och osocial. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0