Anna Westergren -

Måndags morgon

2009-11-30 07:50:46

Rise and shine!
Har en skön sovmorgon, vilket jag är väldigt dålig på att utnyttja. Tycker om att komma upp tidig och veta att man har gott om tid på sig, även om jag skulle behöva extra sömn..
En ny vecka har börjat och jag har haft en mycket trevligt helg, till att samla ny energi inför allt skolplugg som väntas framöver. 

Under Fredagskvällen höll jag mig till hos Tessan med Bella och Moa. Riktigt roligt att få träffas dem så igen, var ett bra tag sedan. Vi hade i alla fall en Idol/spel kväll, pratade en massa och hade det riktigt trevligt!

Lördagen gick ut på att städa, städa och julpynta. När man har något att städa inför, i detta fall julen, blir det mycket roligare! Dock är jag inte riktigt klar med mitt rum, men lär väl bli det under veckan.
På kvällen var jag iväg på bio, blev 2012 som jag inte hade så höga förväntningar på men vart lite besviken ändå. Den sög inte, men det var heller inte jätte bra. Precis som de flesta säger så var den "orginal", lätt att förutspå vad som skulle hända. Men en helt okej film, med ett fint sällskap!

Söndagen gick även den ut på att städa, och även lägga ut annonser på blocket. Är i nöd efter pengar så varför inte samla ihop lite saker man kan få några tusenlappar från. Bättre det än att det bara står och dammar i skrubben.

Jag är en tråkig bloggare, men hoppas på en förändring vid nyårs skiftet. Eller ja, så fort jag fått min nya kamera!

Nu ska jag dricka upp mitt te, sätta på lite musik och börja fixa mig inför skoldagen!
Vi hörs! Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Julia tb

Åh det lät ju som en riktig bra helg! Härligt:D

Allt bra idag annars? Ha en fin tisdag! Många kramar<3

2009-12-01 @ 06:29:52
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: FEBB

Men guud hej anna! Shit va längesen :D eller? hehe<3



Ja det har du rätt i! jag har strl s, du kmr älska jackan BÄSTA :D puss§!

2009-12-01 @ 17:36:44
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har =)

ta hand om dig! puss

2009-12-01 @ 19:15:14
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Alla tycker som du om 2012... jag kanske inte ska se den då =P

2009-12-02 @ 06:57:02
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0