Anna Westergren -

Gott & Blandat

2009-11-23 14:14:29

Är det värt att bli mer aktiv?
Känns som om jag inte har något vettigt att skriva, så varför låta er läsa något ointressant. Men vad tycker ni? Något ni kanske vill få reda på lite mer om mig, mer bilder (ofc! Det kommer att komma, även mycket fler vbloggar. Men min kamera lever sitt eget liv så, så snart jag köpt mig en ny blir allt mycket trevligare!) 
Men lite kommentarer kring vad jag ska berätta och skriva mer om skulle vara roligt. 

Kan berätta att igår var det 1 år sen jag fick min tandställning. Inte så mycket mer med det, men nog är det kul! Tiden går så otroligt fort!

Lite tankar från förra året, precis innan jag skulle till tandläkaren.
  
Lite tankar från förra året, precis när jag fått min nya homie. 

Ursäkta min pinsamma stavning, men jag orkar inte rätta...

Har håltimme nu, är hemma i huset och fått lite mat i magen. Men ska snart ta bussen till skolan igen och gå sista lektionen. Naturkunskap - Astronomi. Helt OK!
Lite senare idag ska jag samla ihop lite saker här i huset som ska säljas. Katshing! ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Hur länge ska du ha den? :)

2009-11-28 @ 12:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0