Anna Westergren -

090530

2009-05-30 18:33:29
Hey guys! Har nyss kommit hem från dagens moppeutflykt till stranden. Har inte gjort så mycket mer annat än att legat och stekt sönder kroppen! Vet inte varför man bränner baksidan så himla lätt? Där svider det i alla fall nå för jävligt mycket, hoppas det lägger sig snart och blir brunt.
Ja, men måste ju passa på nu när det är så fint väder ut. Dessutom är det så få dagar kvar nu till skolavslutningen , och då lär man vara fräsch och brun!
Klockan är nu runt 18.30 och det känns som om solen fortfarande bränner på som mitt på dagen..

Just nu håller jag på att kolla igenom några av de papperen vi fått av Explorius, måste sätt jag ner med mamma och pappa för att svara klart.
Det är otroligt vilka svåra frågar det är! Vilken såna man måste tänka till riktigt, och sen dessutom försöka formulera det på engelska..
Jaja, hoppas dom förstår sin på min lätta skolengelska ändå!

Nu blir det grillat med familjen!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0