Anna Westergren -

090521

2009-05-21 16:41:32
Hejhej! Äntligen är jag (nästan) helt utvilad från en mycket atletisk vecka. Eller ja det var endast 3 dagar, men oj vad mycket vi har gjort på så kort tid!
Måndag: Vanlig dag fram till eftermiddan då det var simprov med olika uppgifter.
Tisdag: Gympa passet kol på en när vi skulle springa en sträcka på tid, är skapligt nöjd.
Onsdag: Hade en hemsk träningsvärk i båda bena så jag knappt kunde stå!
Ändå hade vi no - nationella på morgonen där vi skulle springa .. OCH orgentering på eftermiddan. Inte nog med det skulle jag ut och rida i hettan!
Så nu kan jag luta mig tillbaka i hela 4 dagar! Okej, får nog räkna bort fredagen och kanske lördagen då jag ska ut med vänner, men det räknar jag med som att vila!

Onödigt fakta, men jag vill bara berätta anledningen till varför jag varit så oaktiv här på bloggen. Men nu ska jag försöka ta igen alla inlägg!

Kom nyss hem från köpis där jag äntligen har hittat min blivande middagsklänning. En riktigt glamig volangklänning i svart och beige/bruna färger.
Vill egentligen hålla hela outfiten "hemlig" tills dagen då jag ska ha kläderna. Men jag kanske är snäll och lägger upp en bild ändå, får se!
Nu fattas det bara en planerad klänning från GinaT som jag tänk ha på själva skolavslutningen.
Det blir nog tyvärr ingen byxdress som jag hade tänkt från början att ha..

Pussar!

Kommentarer
Postat av: o l i v i a

Ha det sa kul pa middagen och skolavslutningen, skulle ocksa vilja vara dar :)



Halsningar fran Thailand ...

2009-05-22 @ 17:16:06
URL: http://thatsher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0