Anna Westergren -

090518

2009-05-18 07:18:12

Godmorgon bloggen! Ursäkta för ingen alls uppdatering igår, men saker i mitt privata liv uppstod och blev en anning komplicerad vilket fick mig på dåligt humör. Men nu är allt löst och jag mår toppen faktist!

Förkyldningen som envist har följt mig under en lång tid är äntligen helt borta! Så visst påverkar det mitt nuvarande humör, har varit så himla depp den tiden då huvudvärken härjade. Men den är som bort blåst!
Dessutom kunde inte min dag ha börjat bättre än vad den gjorde idag. Vaknade 06.00 och la mig en timma och läste.
Så skönt att få koppla av en stund innan man ska stressa sig iväg till skolan, behöver nog en sån stund varje morgon framöver!

Dagen ser ut att bli ganska okej, har vanliga lektioner fram till eftermiddan då vi har simprov.
Har hört rykten om att en livräddningsuppgift vi ska få göra som faktist srämmer mig. Att simma ner till botten på det djupaste stället lockar inte mig så mycket. Så jag hoppas verkligen att det bara var något prat som spridits!
Ah, det återstår och ser!

Nu måste jag göra mig klar för skolan.
Men vi hörs senare idag, Pussar!


Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

härligt! Jag har varit med kompisar!

2009-05-18 @ 17:04:20
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0