Anna Westergren -

090515

2009-05-15 14:48:55
Hej bloggen! Orkade mig ändå upp till skolan idag, eftersom jag kom på att den ändå inte skulle bli så lång. Dessutom så skulle jag ha en redovisning på svenskan ( mest därför jag gick till skolan ), men det visade sig att våran lärare var sjuk så vi fick sitta och kolla på en långtråkig film..
Så det kändes lite tungt att behövt gå till skolan, sjuk, och sedan bara göra strunt! Men men ..

Är sjukt trött idag i alla fall. Trippen til sthlm dödade en verkligen, men oj vad kul vi hade!
Tänkte berätta lite mer sen med lite bilder också.
Nu hade jag faktist tänkt åka till stan en stund för att kolla på klänningen jag la undan i onsdags. Super söt!

Vi hörs senare! Pussar.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

skönt när skoldagar är korta =)

2009-05-15 @ 20:43:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0