Anna Westergren -

090512

2009-05-12 07:08:41
Godmorgon, godmorgon! Jag har på något sätt vaknat fast ändå inte varit vaken och stängt av mitt alarm. Jag fattar inte hur det har gått till?! Men jag hann i alla fall upp i skaplig tid till att göra det jag måste på morgorna.

Min dag kommer inte bli så speciellt lång. So, Idrott - där jag idag ska ta hand om lektionen, haha har lagt upp lite lekar!
Sedan blir det av till tandläkaren och spänna tandställningen. Uscha för det! Är inte helt säker man jag tror vi ska byta ut lite saker så det kommer ta sin tid det där.
Kanske passar på att äta något inne i stan när jag redan är där. Efter det åter står det och ser vad klockan är om jag hinner tillbaka till skolan.

Nä nu måste jag skynda mig!
Vi hörs senare, pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0