Anna Westergren -

090511

2009-05-11 15:59:38

Hej på er! Allt väl med er?
Själv började dagen för mig med feber, men som tur försvann medans jag var i skolan. Har alldeles för mycket just nu för att hinna stanna hemma, inte ens en ynka dag kan jag ta ledigt för att helt krya på mig.
Har en helt fullbokad vecka framför mig, vilket är på sett och visst bra annars sitter jag bara här och segar mig (vilket jag ändå gör, hah). Men jag har alltid något vettigt att gör!
Men idag vill jag nog bara vila, eftersom jag var så himla duktigt med pluggandet och städningen igår!
Måste passa på att fråga, blir ni också jätte varma nästan svettiga när ni dammsuger och städar? Eller är det bara jag som tar i så jävligt, hah! Jag måste nästan ha speciella kläder, typ som skjorts och linne. Blir ju så himla varmt!

Det som suger är att nu när jag kollar runt så ser det fortfarande stökigt ut..
Felet är nog att inget i mitt rum matchar till något, så det ser ganska rörigt ut. Men snart ska det ställas till med renovering så då ska allt ut!

Nä nu ska jag ta något att äta, himla hungrig blir man när maten på skolan är lite si sådär!
Pussar!


Kommentarer
Postat av: Niki

Jag blir svettig bara jag går en bit:) Hehe, dålig kondis

2009-05-17 @ 13:08:19
URL: http://N-Delicious på bdb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0