Anna Westergren -

Tandläkaren

2009-03-31 10:24:56
Hej igen! Har nyss kommit hem från tandläkaren, passar på att vara här hemma medans vi har sån lång rast innan textil - lektionen. Allt gick bra denna gång med, och som sakt skulle jag spänna bågen igen. Så just nu är hela övre käken öm, men inte bara utav spänningar!
Hade en tandsköterska som jag ibland brukar ha, och hon är verkligen inte trevlig i mun. Nu menar jag inte talesättet utan att hon drog och slängde ståltrådarna hur som helst, en väldigt hårdhänt kvinna! Bättre det i alla fall än att hon inte drar alls så att det knappt händer något med tänderna!

Har en riktigt skön dag framför mig idag! Har endast 2 lektioner!
 - Textilslöjd
 - Matte

Underbart!
Njut utav vårsolen, det ska jag! Vi ses senare ♥

Kommentarer
Postat av: helin

Jo det bara bra tack haha :)

xoxo

2009-03-31 @ 20:09:45
URL: http://kurdiiiah.blogg.se/
Postat av: helin

Jo det bara bra tack haha :)

xoxo

2009-03-31 @ 20:09:48
URL: http://kurdiiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0