Anna Westergren -

Sheer Cover

2009-03-21 17:20:54

Om lite mindre än en månad så fyller jag 16 år, och då tänkte jag försöka få mamma att beställa hem detta mineral smink, Sheer Cover. Det skulle vara en perfekt present eftersom jag är i behov av lite nya smink produkter, speciellt borstarna som man får med! Detta är alltså ett startpaket kallar dom det men det finns enskilda produkter att köpa på deras hemsida, men om man är smart så köper man startpaketet som blir så mycket billigare tillsammans!

I detta startpaket innehåller det :
· 2 Mineral Foundations SPF (1,5 gr)
· 1 Duo Concealer (1,5 gr)
· 1 Conditioning Cleanser (60 ml)
· 1 Nourishing Moisturizer SPF 15 (30 ml)
· Mascara (4 ml)

Detta ingår som bonus:
· 1 Powder Brush
· 1 All-In-One Brush
· 1 Concealer Brush
· 1 Contouring Brush
· 1 Color Compack
· Tips och Tricks DVD (engelsk)
· 6 days 6 ways Lip to Lid Bronze Sampler Card
· Användarmanual (svenska, danska/ norska och finska)
· Välkomstbrev (svenska, danska/norska och finska)

Det finns olika startpaket med olika mycket smink-innehåll. Detta är då det billigaste och går på 399 kr (plus frakt 99). Så sammanlagt blir alla dessa produkter 500 kr. Vilket genligt mig är helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Rano

Jag har också velat ha hem allt det där, ska försöka övertala mamma också att beställa hem eftersom min 16 års dag är om ett halvår :P

2009-03-21 @ 18:14:25
URL: http://mygirls.blogg.se/
Postat av: Eddie

Alltså asså, jag har en sån c:

2009-03-22 @ 10:20:55
Postat av: Anonym

Lyxigt smink ;)

2009-03-22 @ 17:59:31
URL: http://runawaytrainnevergoingback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0