Anna Westergren -

Mycket nöjd

2009-03-01 16:10:57
Hej igen! Kom nyss hem från stan, fast jag han fika lite hos farmor innan jag begav mig hemåt.
Ni vet att jag pratade om impulsköp tidigare idag och så vart det också. Haha! Fast egentligen inte.
Jag hittade nämligen ett par shorts på Gina Tricot som jag faktist har tittat på innan, urläckra!
Sedan köpte jag med mig hem ett par skit snygga gladiatorsandaler från Din Sko, som jag verkligen har letat efter ja jag vet inte hur länge. Dessutom var dom jätte billiga! Så jag är jätte nöjd med mina köp, även om jag knappt har nå pengar kvar nu tills i morgon. Men jag letar ändå inte efter något speciellt, så det skadar inte så mycket!
Jag hade tänkte lägga ut lite bilder på köpen om ett tag.
Men nu: Städning! ♥

Kommentarer
Postat av: Anni

Sv: Ja, precis. Jag tror inte att hon hade dirket förlåtit honom om allt det som stod i media stämde. Så antagligen har det kanske bara varit något "litet" och så har det förstoras. :) Tyvärr tror jag vi aldrig kommer få reda på det....

2009-03-01 @ 17:50:15
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: det är den jag helst vill ha.

Men som sagt..lite synd att många kommer ha den :/ :)

2009-03-01 @ 17:52:11
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Narcisse

"If I like it, I'll buy it; pure impulse shopping":P

oh jag vill också shoppa!

2009-03-01 @ 18:12:42
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0