Anna Westergren -

Ingen bloggdag precis

2009-03-25 20:58:54
Hej på er! Såna här dagar kommer (tyvärr lite ofta i mitt fall) att man inte är har orken till att blogga, man är helt tom på idéer. Men idag kan jag faktist skylla på nationella provet som förövrigt gick hyffsat, sedan ridningen som tog all min energi. Så har nyss kommit ut ur duschen och känner mig plötsligt lite pömsig, blir nog en tidig kväll.
Glad är jag också eftersom vi knappt har nå läxor, bara långvariga som jag kan vänta lite med, hah! Skönt att få såna här uppehålls veckor med typ inga läxor alls, behövs då vi annars vanligtvis har omkring 3-4 läxor. 9.an, 9.an 9.an, tar kol på mig!

Jag säger förmodligen godnatt här och nu, men vem vet, orken och idéerna kanske kommer precis innan läggdags! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0