Anna Westergren -

Har tyvärr inte tid

2009-03-03 19:39:59
Hej på er! Dålig update nu, men jag har verkligen inte tid! Sitter just nu med NO papperna och läser som en tok, försöker verkligen få in allt i skallen. Dessutom har jag inte skrivit så mycket idag pågrund av min skada i handen, som faktist håller på att bli bättre! Hoppas bara att det mesta av smärtan är borta i morgon, annars får jag hoppa över ridingen.
I alla fall är jag glad att det inte var verre!

Btw, så har jag hittat en jätte bra blogg där en tjej skriver om sitt år i USA som utbyttestudent. Jätte intressant eftersom jag själv tänkt åka. Så jag får jätte många svar på frågor jag funderat över!

Ursäkta om bilderna från sthlm inte kommit upp än, men så fort jag har tid lägger jag in dom!

Nu ska jag gå tillbaka till NO papperna tillsammans med en kopp varm rooibos te! Den gör saken allt bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0