Anna Westergren -

090331

2009-03-31 07:21:59
Hey snyggon! Kan ni förklara erat humör idag? Det kan då verkligen inte jag! Jag är lite grinig eftersom jag har fortfarande jätte ont i magen, men ändå så vet jag att jag lider bara av lycklighet och nervösitet (när det pirrar så där i magen). Förstår bara inte varför man ska få ont när man är lycklig? Vad är det för konstig blanding?

En del av nervösiteten är inför tandläkarbesöket, ska spänna tandställningen ännu mer, ajaj! Sen har jag som sakt en klipp tid lite senare idag. Så himla kul att få fixa lite nytt när man är på sånt toppen humör, och när man vill bli lite vårfin!
Jag kan ju berätta att igår kväll vid 23.00 så bara sprutade det ner regn, har aldrig sett något liknande! Och det är väl ändå ett tecken på vår?! Att det för en gångs skull kommer regn i stället för snö!

Men idag skinner solen och himlen är helt klar blå! Hoppas bara att det sitter i under dagen, då skulle det verkligen vara helt omöjligt att förklara mitt humör! Haha!
Var och fikade igår med flickorna, och jag tog med mig kameran faktist så jag har några bilder i arkivet (som jag tyvärr inte hann lägga upp igårkväll) , men som alldeles snart kommer upp! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0