Anna Westergren -

090330

2009-03-30 19:02:43
Hej hej ! Mår ni bra? Själv har man huvudvärk, men som snart kommer att försvinna tack vara Ibumetin. (Jag lovar, bästa värktabletten )
Dagen har förövrigt varit ganska seg, mest för att jag själv känner mig det. Men vädret gör det inte bättre eftersom det blåser jätte kallt, dessutom hann bara solen titta fram nån timme idag. Räcker inte långt för att ladda upp batterierna..
Men oavsett förskyldning och kalla vindpustar drar jag mig ändå ner på stan om ett lite tag för fika med flickorna. Blir nog bara en kaffe eller nåt, eftersom jag måste spara pengarna till frisören i morgon!
Oj vad jag har längtat till att få klippa av detta risboll till hår! Var ett väldigt bra tag sen nu. Skam på mig som inte sköter mitt eget hår, dessutom när det är så här pass långt! Usch!

Ska börja fixa mig nu. Men jag bloggar mer senare, vi hörs då! ♥

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder & sånt

Ja om du klickar på arkiv mars så finns den där någonstans :) en bild på jackan alltså

2009-03-30 @ 20:33:40
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Helin

Hejsan hoppas igen! Har inte varit inne och skrivit så mycket har verkligen inte haft tid så förlåt för mitt försvinnande :( Allt bra med dig?

Kolla gärna in denna måndagens 'viktiga inlägg' :) / Kurdiiiah <3

2009-03-30 @ 20:40:31
URL: http://kurdiiiah.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A ♥

Neej verkligen inte! Nästan 13 000. hehe, och alla tranorna tjöt. Oj oj vilket ljud det var :P

2009-03-30 @ 22:27:24
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0