Anna Westergren -

090329

2009-03-29 17:47:43
Hej bloggen! Ursäkta att jag inte gör som jag säger och att jag är sån dålig bloggerska. Skam på mig!
Jag hade ju lovat att lägga in bilder på de nya köpen jag hade gjort under dagen som tyvärr blev uppskjutet, eftersom jag blev bjuden hem till en kompis för en trevlig kväll med gott umgänge. Därför ska jag ta igen det idag och ta lite kort på västarna!

För övrigt, hur har eran helg varit?
Min började och slutade lugnt, där i mellan hade jag allmänt trevligt! Men i morgon igen börjar skolan och jag måste förbereda mig på nationella sv - muntliga provet antingen i morgon,tis eller ons. Lite nervös är man såklart, men det är bara att slå till med ett leende och prata käften av sig!
Men veckan ser i alla fall väldigt lovande ut eftersom solen besöker oss igen med hööööga plusgrader. +10 tis,ons och tors! *Happy face*

Nu ska jag i alla fall fixa lite kort, där i mellan blir det nog mat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0