Anna Westergren -

090328

2009-03-28 17:12:25
Hallo,hallo! Gahh vad tiden går fort snart April fan, och snön ligger kvar, suck! Men jag fyller år i April månad så då blir det ändå happyface till slut! Men vem saknar inte värmen!? Känns som om det kommer att komma såna här bakslag ändå fram till sommaren, buhu! Skulle inte detta bli det bästa året någonsin? Hittills har det väl börjat såådäär.. med tanke på vädret.

Var tidigare idag och shoppade lite på secondhand med mor min. Hittade två saker, en jeansväst och en jeansväst! Ja, om du känner mig väl så vet du nog hur svår beslutsångest jag har! Så jag kunde inte bestämma mig idag så det blev båda helt enkelt, haha! Men tur nog så var dom billiga så det gick på 60 kr totalt!
Tänkte lägga upp lite bilder på dom senare, för innan det måste jag städa rummet mitt.
See ya ♥

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi nu har du väl inte glömt att ställa fram klockan en timma ? :)

2009-03-29 @ 11:19:55
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0