Anna Westergren -

090323

2009-03-23 10:25:26
Godmorgon, godmorgon! Måndag idag och man är ledig, känns fint. Studiedag, den som kom på det ska ha en puss!
Men lika fint är inte vädret tyvärr. Solen skiner, men för det mesta bakom molnen, så ja en grå, trist och kall dag. Och vet ni vad, snön kom på besök igår igen. Skandalöst! Tar det aldrig slut, jag menar hur mycket har dom köpt in på snölagret där upp i himlen?
Men jag ska i alla fall ut med Bella på stan idag. Ska fixa lite saker, och sedan om hon orkar ska jag visa henne 2 skinjackor som jag hittade på h&m igår. Kan verkligen inte bestäma mig för vilken? Och nån måste jag ha, kommer garanterat att inte hitta nån bättre en dom här. Kan nog ta något kort på dom idag så att ni får se sen!

Nu ska jag njuta av min lediga måndag, så först blir det en godfrukost. Sedan väntar en varm skön dusch! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0