Anna Westergren -

090321

2009-03-21 14:43:31
Hej bloggen! Allt bra med er?
Själv mår jag lite sådär, huvudvärk, magvärk m.m. Hoppas bara att det går över snart!
Kan i alla fall glädja mig med att vädret återstår vara underbart med värme och sol. Detta har vi väntat på så länge!
Kanske går ut en sväng för att röra lite på kroppen, kanske första cykelturen för i år?!

Jag har lagt märke till att jag nästan inte har några vår/sommar jackor. Och det jag mest söker nu i den kategorin är en skinnjacka, men jag har så himla svårt att hitta en snygg, billig, svart sådan.
Om ni har några tips på affärer eller liknande, kan ni väl vara gulliga och skriva ner det!?
Desperat!

Förövrigt: Det efterlängtade barnbidraget har kommit!! Weeeii ! Pengar,pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0