Anna Westergren -

090318

2009-03-18 08:08:33

För varje morgon blir jag bara på bättre och bättre humör! Idag skiner solen nå otroligt och det finns inte ett enda moln på himlen. Dessutom har jag friluftsdag idag, och kunde man önska sig ett bättre väder?!

Haha, ni minns igår när jag berättade att jag drömt om vädret, och att det skulle bli jätte varmt. Tyvärr så blev det ju inte så, haha. Men det lustiga var att jag drömde exakt samma sak idag igen! Det kanske är ett gott tecken för något, värmen kanske är på väg nu.

Har tyvärr inte tid att skriva så mycket nu, måste göra mig klar!
Jag kommer att ta med mig kameran så förhoppningsvis kommer en och annan bild upp här senare idag.
Ha en underbar dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0