Anna Westergren -

090317

2009-03-17 07:05:00
Godmorgon, godmorgon!
Kan dagen börja bättre? En helt underbar morgon med solsken utanför fönstret! Har inte sett solen riktigt på gud vet hur länge, den har hela tiden gömt sig bakom molnen. Så, så fort jag vaknade i morse satte jag mig glatt upp i sängen, tänk att utav lite solsken kan man bli så otroligt lycklig och pigg. Vår kom på riktigt nu!

Jag drömde faktist i natt om att jag kollade på vädret på tv.n, och dom påstod att under hela veckan skulle det blir otroligt fint väder med höga grader! Frågan är bara om jag drömde det eller inte? Känner mig så säker på att jag såg det igår eller nåt. Så jag måste kolla nu om det verkligen stämmer, haha! Skulle vara toppen om det verkligen var så !

Nu måste jag börja fixa mig. Vi hörs senare! ♥


Morgonbild, med soluppgång.
Visst det är liiite molning, men solen har i alla fall kommit fram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa jättehärligt med sol! :)

2009-03-17 @ 19:51:21
URL: http://runawaytrainnevergoingback.blogg.se/
Postat av: Anonym

diggar verkligen din blogg:D



http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-17 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0