Anna Westergren -

090311

2009-03-11 18:13:29
Hej! Hade en riktigt skön dag i skolan idag med inte så mycket jobb, inget jobb alls faktist! Bara bre mackor och sätta på diskmaskinen i caféerian där jag befan mig hela dagen. Lite tråk vart det när alla klasser hade lektion, och det ända man gjorde var att sitta stilla på en stol. Men jag hade Bella där som sällskap!

Snön har konstant sprutat ner här i gävle i 2 dagar, inget uppehåll. Men nu äntligen börjar det lugna ner dig, får hoppas på bättre väder i morgon! Fy så tråkigt med snö (vet att jag tjatar om det ganska mycket nu, men det gör mig verkligen tokig). Jag kom ihåg för ungefär 3-4 år sedan då det redan var 25-30 grader i mitten av April.
Som det ser ut nu så kommer väl snön ligga kvar till juni.

I alla fall kom jag nyss hem från ridingen, vill inte kalla det så idag eftersom vi hade teori-lektion istället. Fyfan vad kallt det var, frös fötterna av mig.
Att se någon annan göra det roliga jobbet och en själv bara kollar på och fryser är inte kul! Jag som var så taggad på riktig lektion efter att jag missat förra veckans pågrund av skadan i handen.
Så nu har jag letat fram mitt fotbad och fotsalt, så snart ska jag plumsa i mina frusna fötter i kokhett vatten! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0