Anna Westergren -

090310

2009-03-10 15:37:03

Det har snart gått halva mars och snön sprutar ner här utan för mitt fönster. Igår så var våren nästan här, men den var bara här och vände tyvärr..
Så just nu sitter jag här, deppar med en kopp rooibos te och ljuv musik från Lars Winnerbäck.
Kan lika gärna gå i ide, för solen och värmen verkar ju knappast komma. Tråkigt att snön som man ville ha i december kommer NU! Ganska dåligt planerat, eller hur ? Detta är ju fan en vårmånad!

Som ni vet så vart min söndag i förregår en plugg-dag med hel 12 - timmars pluggande! Här har vi ett redigt bevis på att skolan tar upp ens fritid med läxor, och vet ni vad, jag är fortfarande inte klar.
Även idag blir det plugg, men inte hemkunskap som i söndags, utan förberedelse för No - redovsingen som jag har i morgon!
Nä nu ska jag slappa lite med The Hills innan jag börjar med läxorna.

Lars Winnerbäck - Stackars
Lite dålig kavlite, men fortfarande en underbar låt!


Kommentarer
Postat av: MOA

ååh, jag älskar winnerbäck! får sådana flashbacks till sommaren av honom.. :)

2009-03-10 @ 17:47:26
URL: http://swalliing.blogg.se/
Postat av: Anonym

uuh .. hatar snön! :(



vad händer ikväll då? :D

2009-03-10 @ 20:39:14
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötast! Just nu pågår en tävling i min blogg, så är du nyfiken ta dig gärna en titt! :) Priset är ett armband värt 159:-, super sött! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-11 @ 10:44:34
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: bella

denna låt har alltid varit en nära favorit!

2009-03-22 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0