Anna Westergren -

090304

2009-03-04 15:56:38
Hejhej! Handen har blivit sämre under dagen. Har jaft ont och så, men det var tills näst sista lektionen som allt sket sig. Satt på golvet och skulle ta stöd från ett bord när jag skulle ställa mig upp sen. Hur dum får man va? Men jag glömde helt enkelt bort att jag hade ont och tog det som en självklarhet att stödja sig. Men icke!
Helst vill jag bara åka till sjukhuset för att se vad som kan vara problemet, för något konstigt är det. Pappa tycker bara att det är onödigt, och att jag i stället ska bara vila handen, att det bara är en stuckning. Visst det kan det vara, men som sakt det är det jag vill veta om det är värre eller inte.
Men snart kommer mamma hem så jag får väl höra med henne om hon är villig att ta med mig för en röntgning.

Attans att oturen skulle slå till nu då, var så himla sugen på ridningen som är om drygt en halvtimme.
Men det är inte hela världen, viktigare att jag är fullt frisk än att jag sliter ut mer på skadan.
Meddelar mer senare vad som blir bestämt. ♥

Kommentarer
Postat av: Narcisse

hoppas du blir bättre i handen snart:)

2009-03-04 @ 16:27:39
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0