Anna Westergren -

090615

2009-06-15 18:55:26
Hej bloggen! Jag vet inte om min bloggpaus är över ännu, men jag saknar att få sätta mig ner och skriva av mig. Och eftersom det har hänt så mycket under den senaste veckan så har jag idag i alla fall något läsligt.

Sommarlovet har börjat, vilket det tyvärr inte känns något utav pågrund av det "roliga" vädret vi har. Dessutom har lovet inte fått sån bra början, vilket har fått mig ganska nedstämnd. Men jag försöker göra allt till det bättre, sen är det upp till min omgivning vad dom tycker och tänker. Mer än så kan jag inte ta upp. Jag hoppas i alla fall att allt löser sig!

Annars, känns lovet ganska onödigt än så länge. Pågrund utav vädret blir det allt mer dystert och det ända jag gör är att sitta hemma och vänta dagen ut. Man får inte någon speciell lust att göra något när det regnar ute, det är som om vädret anpassar sig efter mitt humör. Så jag får helt enkelt bli lite gladare!

Oavsett vad som händer så har jag alltid något positivt omkring mig, vilket i det här fallet är Explorius.
Jag har äntligen fått mitt svar, och jag är garanterad en plats i organisationen.
Det ändå jag har kvar nu är lite frågor till kontaktpersonerna i USA, så att dom kan fort börja leta reda på en passande värdfamilj!

Det var väl egentligen inget mer att berätta, men ni fick reda på lite om min senaste vecka.
Aja, mig hör ni av ifrån när blogglusten är tillbaka helt enkelt. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0