Anna Westergren -

090602

2009-06-02 18:33:16
Hej alla! Sitter just nu och tar det lungt, är super duper trött idag eftersom jag hade lite svårt att sova idag. Var nämligen hel spänd för intervjun för Exlorius som var idag. Men allt gick faktist riktigt bra!
Kvinnan jag pratade med var väldigt lättsam och ja lättförstod, dessutom tog hon upp riktigt viktiga saker som väcker frågor till möttet som blir i så fall nästa maj. Ett tag nu, men det är lika bra att skriva upp sina frågor.

Som sakt var jag otroligt närvös och ville göra sånt bra intryck som möjligt, men när det kom till eng just idag blev det inte som jag ville precis, fick liksom inte fram det jag faktist var ute efter. Mycket svåra frågor var det också, såna som man kan sitta i evigheter och fundera över.
Men jag hoppas allt gick väl, och resultatet får jag reda på om drygt en vecka. Alltså omkring skolavslutningen, låt det vara bra så att det inte förstör hela sommaren nu bara!

Men nu ska jag iväg på en fika bjudning hemma hos Moa. Fiffiga hon som bakar och står i hela tiden!

Vi kanske hörs lite senare! Pussar.

Kommentarer
Postat av: moa

mjaaa:D haha

2009-06-04 @ 19:19:38
URL: http://mei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0