Anna Westergren -

090713

2009-07-13 11:26:58
Halloo där! Jag har lagt märke till att jag drömmer väldigt mycket och ofta nu för tiden. Tycker sånt är jätte kul, så länge dom är positiva såklart. Men jag tycker om att få skriva ner sina drömmar i en speciell bok som jag har, för det blir ju som en hel antingen kort eller lång historia.
Försökte idag att skriva ner, men upptäckte att vissa innehåll hade jag helt glömt. Så jag gav upp.

Just nu sitter jag med en macka och lyssnar på musik. Men ska alldeles snart börja fräsha till mig eftersom jag och Tessan åker ner till stan idag istället, det blev inget igår vilket var ganska förutspått eftersom affärerna stängde tidigt och vi gick upp sent. Blev inte så bra planerat.
Men nu ska vi i alla fall ner och kika lite. Tänkte passa på att äta lite god mat i gallerian när vi ändå är där.
Dregel på Kycklingpasta med curry sås! Något som jag jämt tar.

Ska försöka ta lite kort under dagen, men ni får inte hoppas på allt för bra kavalite eftersom jag bara har tillgång till min mobilkamera idag. Måste köpa mig en till kamera eftersom min pappa tar min hela tiden..

See ya later, Pussar!

Kommentarer
Postat av: aalexandra

svar:

ja allt är toppen med mig :)

2009-07-13 @ 11:32:39
URL: http://aalexandraeriksson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Följa varandras blogg i bloglovin?

Lägg till mig så lägger jag till dig :-) Ha en bra dag!

2009-07-13 @ 16:27:23
URL: http://sannakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0