Anna Westergren -

090709

2009-07-09 11:49:31
Godmorgon bloggen! Vaknade idag av ovädret som pågår här utanför, spöregnar och blåser. Så himla matt blir jag på allt detta regn. Det känns nästan som om vädret går efter mitt humör, som idag då jag är sjukt irriterad på min tandställning som gör jävligt ont och bara är i vägen. Dessutom så har jag såna där blåsor i munnen, ni vet nog vilka jag menar!!
Och snart för att göra saken bara ännu värre ska jag ut i stormen, ner på stan för att fixa problemet som uppstod igår med tandställning. Mitt humör kunde inte ha varit sämre.

Ska först ner nu och ta något att äta, vilket kommer bli omöjligt eftersom det känns som om tänderna ska gå av på mitten så fort man nuddar dom.
Ni får ursäkta mitt humör idag, men jag blir så less på det här.
Ni som har/haft tandställning vet hur underbart det är.

Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0