Anna Westergren -

090708

2009-07-08 06:58:16
Hejhej! Uppe med tuppen idag, just för att jag har ett tandläkarbesök om en dryg timme. Tandställningen i underäken ska på idag. Ganska skönt ändå att få det äntligen gjort, men nej jag saknar inte smärtan som man har nu några dagar framåt.. Det är väl bara att bita ihop (vilket inte kommer att gå precis, men aja) !
Meddelar efteråt hur illa eller bra det känns.

Hade en himla konstig dröm inatt, sån där när man vaknar så tror man att allt faktist har hänt. Verklighetstrogen. Usch sånt är bara läskigt, så nu på morgonen var jag tvungen att fråga mamma om det verkligen stämde. Men nej det gjorde det inte, vilket var på ett sätt ganska trist eftersom jag kom ihåg att jag fick paket som jag aldrig hann öppna. Surt!
Det var faktist första gången på länge som jag hade en sån dröm, annars är det bara en himla röra med helt surrealistiska händelser! Fast som drömmarna är väl ändå dom roligaste? Romantiska kanske ?
Mja, det beror väl helt på innehållet också.

Nu ska jag vräka i mig frukost eftersom jag knappast kommer få i mig mycket mat idag, tack vara tänderna.
Vi hörs senare, Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0