Anna Westergren -

Torsdag

2009-01-08 17:44:43
Hej läsare!
Kom hem från skolan för några timmar sen, och tills nu har jag bara suttit och slappat.
Men hänger verkligen inte med direkt i början, precis första skoldan.
Vi började med rivstart och köre precis som vanligt. Hade till och med prov andra timmen. Tur så var det bara bild, men ändå!
Jag är i alla fall helt slut. Fredag i morgon och tur är väl det, skönt med helg och lite mer ledighet!

Eftersom jag är så trött blir det nog inte så mycket bloggande i dag. Kanske om jag kommer på något viktigt och roligt att skriva om. Kanske har ni någon fråga till mig?
I så fall fråga på, har nämnligen väldigt tråkigt här framför datorn!

Men jag lär nog skriva något inlägg in på kvällen ändå.
Vi hörs senare friends!  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0