Anna Westergren -

Torsdag

2009-01-15 16:14:54
Hejsan!
Jag är så himla seg på mornarna, sätter på mig allt i sista minuten vilket jag hatar att göra! Gillar inte stress!
Kan inte bågon bara komma in på morgonen och slå til mig så att jag vaknar. Kan bero på också att jag lägger mig så sent, senare än vanligt. Dessa Twilight - böcker va? Det är som knark.

Nu är det inte långt kvar tills jag ska till skoldansen!
Men innan det ska jag först till Tessan och äta pizza, bli lite tjock med tjejerna!
Skulle egentligen redan vara där, men jag har så mycket att göra så det får vänta lite.
Paniken har slagit mig att jag inte har bestämt vad jag ska ha på mig! En klänning vet jag att det blir, men vad för en?
Ah, det är nog bäst att jag börjar leta fram en nu!

Lägger nog in ett kort på kvällens outfit, annars gör jag det när jag kommit hem!
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0