Anna Westergren -

Tisdag

2009-01-13 16:16:18
Tjo, läsare!
Tandläkarbesöket idag gick som jag hade trott, bra! Men jag var såklart bered på värkarna efteråt som jag lider med just nu. Jag har tagit en värktablett, så jag hoppas det lindrar lite i alla fall.
Men dag har hittills vara seg och mycket tröttsam. Somnade ganska sent igår kväll och tvingades upp tidigt i morse, ingen bra kombination! Så jag har planerat att gå och sova nu i en timme.

Äntligen har jag på börjat andra boken i Twilight serien. "När jag hör din röst"
Lite tråkigt ändå, eftersom jag hört att i andra boken är inte Edward så mycket med i och kommer mest handla om Jacob. Men jag vet inte, kanske är han en intressant figur han med.
Jag njuter ovasett! Är binden till dessa böcker. Marry me!

Nu ska jag bara dricka upp mitt te innan jag lägger mig till sängs.
Jag lägger nog upp en "kvällens outfit" (något roligt ombyte att visa upp) lite senare!

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

ja har läst andra, och ja måste bara säga att den är hur bra som helst, läste ut den på två dar :D

2009-01-13 @ 17:24:15
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sweet life style

javet! jag skulle aldrig gjort så, hahaha. Jag fick den i julklapp och jag sträckläste i två dagar. Helt sjukt, men ska läsa om båda två ettan och tvåan alltså. För vill inte läsa de andra förens jag sätt tvåan på bio, den kommer ju om bara 311 dagar ;)

2009-01-13 @ 17:37:36
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Anonym

sweet bby, då kan jag låna första boken i skolan! :) sov gott sötaste! love

2009-01-13 @ 18:34:42
Postat av: Malin

Svar; haha, så jävla bäst :'>



Åhfy, jag avskyr verkligen tandläkaren. Jag får ont i magen av att gå dit x> Hur gick det? (eftersom du var tvungen att ta värktablett efteråt)

2009-01-13 @ 18:59:01
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: susan

kikar in i bloggar...



höhö x)

2009-01-13 @ 19:34:42
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0