Anna Westergren -

Sover redan

2009-01-13 22:19:41
Hej!
Även om jag fick en timmes sömn tidigare idag när jag kommit hem, så är jag ändå så himla trött!
Det får bli en tidig kväll, vilket känns bra eftersom jag annars har lagt mig vid 01.00 varje kväll.
Ska ändå upp tidigt och ta fram lite skridskor prylar om jag hitta dom. Yes du läste rätt, skridskor! Första gången för i år.
Problemet är just bara att om jag inte hittar mina saker måste man låna, och dom är väl inte de bästa direkt. Antingen för stora (och ni vet ju hur fötter åker om skorna inte sitter som slimade, typ bryter vristerna) eller för små, och då gör det bara ont. Får vara där i tid i morgon så jag får åtminstånde några hyfsade!

Men det är inte bara de ända som händer under min onsdag.
På eftermiddan ska alla 9.or på skolan träna till en skoladans som är på torsdag kväll.
Nej, det är inte som du tänker nu med långa, fin klänningar och kostymer, utan mer " kom hit och ha kul, vi skiter i vad du har på dig, kom i kallingar om det skulle vara så" Mja, kanske inte så men ingen schoolprom direkt.
Jag är inte helt säker på vad för slags dans det blir, men skulle gissa på någon "foxtrot" liknade.
Jag ser verkligen fram emot det !

Godnatt, så hörs vi morgon! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt! :)

2009-01-13 @ 22:39:24
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0