Anna Westergren -

Skridskor

2009-01-20 10:12:46
Hej på er! Jag har nyss kommit hem från isbanan, har varit och åkt skridskor med skolan.
Min fötter värker, ja princip hela kroppen också. Det är inte så speciellt kallt ute, men mitt upp i allt åkande började de snöa och det var ju inge vidare kul. Så i stället gick jag hem, och väntar nu tills våran nästa lektion börjar. Skönt att vi hade sån lång rast (håltimme med andra ord), så jag kunde gå hem och värma upp mig lite.

Syslöjd snart, och vi har frittval denna termin. Så jag funderar på att sticka en sån där halsduk utan ände, en grå.
Ganska roande att sticka, man slipper att pilla på symaskinen hela tiden som krånglar fram och tillbaka.
Ah, syslöjd är inte mitt bästa ämne precis, även om jag önskade att det var så, så att man kan sy sina egna kläder. Ja, det skulle vara något! Ni som kan sy kan skatta er lyckliga!

Nu ska jag ta en värmande kopp te.
Har en lång dag idag, så vi lär höras av ungefär vid 16.00 tiden!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: FEBB

skönt att ha klarat av en sån lång dag! :P Jag hade så himla ont i huvudet så jag gick hem vid 3..



Ja jag är helt kär i den! Hoppas vi kan bli ihop snart liksom,hehe=)

2009-01-20 @ 16:40:12
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

2009-01-20 @ 16:45:09
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Julia

kul att åka skridskor! :)

2009-01-20 @ 17:01:12
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

I herd yo likez ISBANA

2009-01-21 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0