Anna Westergren -

Sängen och The O.C

2009-01-14 23:02:37
Dagen har väl mest varit ganska smärtsam för min del, pågrund av all värk i kroppen.
Men om jag sover så kommer nog det mesta försvinna under natten. 
Shejka loss på dansgolvet!

The O.C började för länge, längesen , men jag har aldrig liksom fastnat för den serien eftersom jag kommit in i mitten (oftast då fattar man nada!) Dessutom tjatar alla runt omkring mig om hur jävla bra den är, så jag tog insiativet att ladda hem åtminstånde första säsongen. Jag har bara hunnit sett det första avsnittet och redan nu inser jag att detta kommer att bli svårt att skiljas ifrån!
Någon annan som mig upptäckt O.C nu i efterhand?

Ah, innan jag släcker ner ska jag kolla på ett avsnitt till!
Sovgott! Ses i morgon, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0