Anna Westergren -

Onsdag

2009-01-14 17:01:19
Hej på er!
Mer ont i kroppen går nog inte att ha! Jag kan inte hitta någon punkt där det inte ömar.
Gympapasset igår i skolan tog tag i mig rejält, och träningen idag inför dansen i morgon stog all min energi, så jag fattar egentligen inte att jag ska orkar med ridingen om nån timme. Haha, har sån träningsvärk i rumpan så jag kan knappast sitta på något. Hur ska det gå när jag sitter på hästen och guppar upp och ner. Känner redan smärtan!
Sen har vi ju tänderna! En mindre bekväm dag helt enkelt.

Känner på mig att dansen i morgon kväll kommer bli toppen! Taggad till 100% , det går ändå inget roligt på tv eller så. Perfekt! Hade jätte gärnat velat ta med mig kameran och ta kort på alla underbara människor uppklädda, men risken är mycket stor att den blir stulen när hela 13 (14?) andra skolor med andra 9.or som ska springa runt där. Det är synd att det verkligen finns så omogna personer som tar ens saker. Men är väl där för att ha kul, men andra ser det som värsta kalaset för att själa.
Hittills har jag inte bestämt mig än för vad jag ska bära i morgon, men jag skulle tippa på någon klänning. En lättsam och inte för piffig. Jag lägger upp en bild när jag väl kommit på något!

Nu ska jag äta, sen drar jag iväg till stallet.
Hörs! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

lovley!

2009-01-14 @ 17:44:57
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Malin

Svar; åjo, jag förstår nog litegrann hur du menar :*

2009-01-14 @ 19:03:43
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0