Anna Westergren -

Onsdag

2009-01-07 11:11:38
Hejhej!
Sista dagen på lovet kommer jag tillbringa först hos tandläkaren, vara med flickorna och sedan till stallet.
2 aktiviteter av dessa gör mig visserkligen glad (ni kan nog själva räkna ut vilken som är mindre kul) , men jag är fortfarande lite depp för Coldplay..
Men jag har några källor att skaffa mig en biljett, så så illa är det nog inte. Hoppas bara att det inte tar slut för snabbt, jag måste ju också få med mig någon, helt värdelöst att åka själv! 

       
Jag upptäckte hur hemska mina naglar är just nu. Hur fräscht är det här egentligen?
Nej usch, blir till att ta fram borttagningsmedel på stört!
Någon mer som stör sig på att nagellacket går bort ALLDELES för tidigt?

Ah, som sakt så bär det snart av till tandläkaren, men först ska jag nog ta något brunch liknade mål. Är lite osäker på att jag kan äta riktigt efteråt, men behandlingen kanske inte är så farligt ändå?
Jag ska nämnligen rotfylla en tand i underkäken som jag i ungaåldern slog till, och nu är den praktiskt taget död. Närverna i tanden är döda. Att dom inte har märk det förän nu? Knäppt!
Men det ska i alla fall lagas innan jag får min nedre tandställning!

Vi hörs om ett litet tag! Hej så länge. Kram

Kommentarer
Postat av: ERIK

SVAR: tack så mkt! :)

2009-01-07 @ 13:07:13
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: sandra

Ååh lyllo :) dock inte så kul att gå till tandläkaren :S

2009-01-07 @ 13:11:40
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0