Anna Westergren -

Måndag

2009-01-19 16:12:33
En ny vecka har börjat och det är bara leva ut den och längta lite extra till helgen så går det nog snabbare än vad man tänkt sig. Leva förbi alla de prov och läxförhör vi har i veckan, bara sätta sig ner och börja plugga!
Fast jag tänker vänta lite ändå, klara mig bäst i press, så jag väntar nog nån dag till.
Är ni såna som jobbar bra i press eller planerar ni långt i förreväg (som jag egentligen borde göra) ?
Känner mig så oansvarig i vissa saker, speciellt med skolan. Det lär bli en ändring fort nu om jag ska flytta någon gång.

Har ni haft en bra start på veckan? Min har varit helt OK.
Sista långa lektionen på måndagar är som elevens eget val, så den gick åt till att planera en skolresa till stockholm med en elevgrupp jag är med i just nu. Vi kallar den för Res och Lär.
Vi har alltså bestämt oss för att åka till tekninska museet i Stockholm och även gå en stund i gamla stan över en dag. Lär bli intressant plus att skolan bjuder på allt (inte mat), så jag ska passa på att ta med kameran. Gamla stan har nog mycket vackert att bjuda på!

NU: Fika, fika och fika !

Kommentarer
Postat av: moa

RES OCH LÄR RES OCH LÄR!



yepp pressure is ma kind of thong to!;)

2009-01-19 @ 18:22:52
URL: http://mei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0