Anna Westergren -

Kvällens outfit

2009-01-13 19:42:56

Leopardmönstrad t-shirt (Avklippt klänning) - Gina Tricot
Grått linné - H&M
Jeans - Gina tricot
(haha! skärpan ställdes in bakom mig, förklara varför jag är lite suddig)

Det var väl mest det här jag tänkte på när jag skrev tridigare att jag ville "exprimentera" lite med leo - t-shirten.
Testa över andra tröjor. Skulle nog inte gå runt magen bar liksom mitt på stan i sommar!
Efter jag sovit en timme tidigare, så planerade jag testa lite ny plagg som jag köpt, och sedan matscha dom tillsammans. Älskar sånt! Men har ett plagg som man kanske aldrig använder, men sen när man lägger till andra roliga detaljer som accessoarer kan det bli ens favo tillslut!

Tiden flyger iväg, och jag måste nog sätta i gång med allt plugg.
Tokigt nog glömde jag en hel del i skolan, men det får bli ändå lite bostadsarbete och Musikplugg inför provet.
Man blir hungrig när man sover, ska nog ta ett litet kvällsmål nu!
Ciao så länge !

Kommentarer
Postat av: Olessia

fan vad snyggt :D lite sexigt ;)



bra fråga, vet inte heller varför jag fortsatte att kolla :S jag ville se för jag var nyfiken samtidigt som jag blev äcklad och börja grina

2009-01-13 @ 20:02:25
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0