Anna Westergren -

Kalops smak

2009-01-07 14:35:21
Hej igen!
Nu är jag tillbaka från tandläkaren, och jag har nog aldrig haft nån sån konstig smak i munnen tidigare.
Fyllningen som nu är i smakar kalops. Kan du tänka dig!?
Dessutom så är jag inte så förtjust i det heller.. Usch, hoppas att det försviner snart i alla fall!

Allt gick jätte bra som vanligt och jag kände inget, inte ens bedövningen med sprutor och allt. Börjar bli van med andra ord. Ska inte detaljera allt som de gjorde men det var en hel del filar och andra vassa saker de skruva fast i tanden. Såg inte så mycket. Men nu ska jag låta det här vara i en månad, sen ska den riktigt fyllningen i.
Har lite ont nu, eller ja det känns mest som att det kliar så det är mest irriterande.
Vad tråkigt det här snacket vart nu.. 

Ville bara berätta att tandläkarn har kalops fyllning till tänderna. Man hallå lite bättre fantasi kunde de väl ha, finns väl godare smak än kalops. Haha!

Vi hörs senare! Take care, hugs!

Kommentarer
Postat av: sandra

nej fy så obehagligt :/

själv så har jag inte varit hos tandläkaren på 2 år^^

2009-01-07 @ 20:18:02
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Eddie

FY I HELVETE



Kalops smakar ju fitta ?!



2009-01-07 @ 22:55:04
Postat av: Anna

Eddie: Ja eller hur ! ><

2009-01-07 @ 22:59:20
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0