Anna Westergren -

Golden Globe

2009-01-12 18:51:54


I natt ägde Golden Globe - galan, och många kända ansikten fanns där!
Det var inte bara glamiga klänningar som visades upp, utan ett gäng nya frisiyrer dessutom!
En av vinnarna var Kate Winslet som tycks genom bilderna ha blivit överklycklig för sitt pris!


Efter succe filmen Twilight, så har männsikor insett mer nu att vara blek är hett.
I filmen avgudar vi Edward Cullen's aka Robert Pattisson's ljusa, bländande hy.

Alla ni som sett Anne Hathaway i filmer och på bilder vet att hon är känd också för sin bleka, vackra hy.
Kanske även hon håller sig efter Twilight trenden, MEN..

... ni måste väl ändå hålla med om att detta är lite väl mycket?!
Visst, det finns en skönhet i det, men det skrämmer mig också!

Golden Globe är känd för att vara årets kändisfest och alla såg ut att ha riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

åh så snygga dom e ! =)

2009-01-12 @ 19:29:29
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Tack så jättemycket! : Ska försöka att inte bli sjuk nu!

Tandläkarbesök är aldrig roligt. Fast det var mysigt när man var liten och fick en liten sak efteråt! :D Dans? :D Ska du dansa eller ska du kolla på dans? :D

:

2009-01-12 @ 19:42:58
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; Haha, är nog det bäst :'>



Men gud, Anne ser ju faktiskt läskig ut .-. Ett spöke.

2009-01-12 @ 19:49:57
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Ja, precis! :D Då var man i alla fall lycklig när man gick därifrån :D

Åh, ok! Vad för dans? :D Hahha, jag ogillar starkt att dansa. Är sjukt dålig på det :D

kram!

2009-01-12 @ 20:01:26
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: bella

jadu, skulle inte vara dumt att vara med där!

haha! Jag har en vit prick framför mig just nu, jag blev verkligen bländad. pppuss

2009-01-13 @ 18:44:10
Postat av: bella

Jadu, det skulle inte vara så dumt att få vara med på den galan! Jag har just nu väldigt ont i mina ögon, hon bländade mig :S puss

2009-01-13 @ 18:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0