Anna Westergren -

Fredag

2009-01-09 18:44:44
Hej läsare!
Jag har verkligen inte hunnit ställt in mig på skolarbete, så jag har knappt kvar nån ork när jag väl kommer hem. Jag syfter på att jag uppdaterar mer sällan nu, och det beror nog på att jag är väldigt trött. Får se till att vila mig nu i helgen!
Skoldan var lång idag, 15.30, slutade med hemkunskap som gick sådär faktist. Gillar hk men idag var det inte speciellt kul.. Fick också reda på ett projekt som vi ska arbeta med i 11 veckor. Vi ska nänmligen inreda och "låtsas" köpa möbler till en etta som vi fått på en mall. Vi ska även hålla på med försäkringar till lägenheten och budgeter m.m. Ah , det är en hel del..

Sen jag kom hem har jag legat i sängen och slappnat av, samt läst lite ur  "Om jag kunde drömma" .
Egentligen behöver jag gå och lägga mig nu, trött överallt, men då kommer jag knappt kunna somna senare ikväll.
Kvällen ser fortfarande oklar ut, men jag har pratat lite med flickorna, så jag får helt enkelt så om det blir något OCH om jag orkar göra något!
Vi hörs såklart lite senare i vilket fall! Kramkram

          
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0