Anna Westergren -

Dagens outfit

2009-01-12 22:39:06

Vit blus - Åhléns
Vitt linné under - H&M
Jeans - Gina Tricot

Min måndag har varit ganska lung så därför passar outfiten, lättsam och enkel!
Men i morgon blir det mindre kul, eftersom jag ska tandläkaren igen för att spänna tandställning!
Usch, ryser av tanken! Jag kommer att ha huvudvärk hela dan så jag får se om jag orkar dra mig till skolan.
Dessutom, ska jag dit 7.30, värre kan det inte bli va? Hur tänker dom?
Tro nog tänderna är bereda , för det börjas dras redan nu, och det är inte behagligt kan jag berätta!

Nu ska jag hoppa i säng, läsa lite och sova sött! Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe okej :D

2009-01-12 @ 23:20:12
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Ida

7.30 lät väldigt tidigt! Hoppas det gick bra iaf! Brukar kunna göra rätt ont va?

Trevlig blogg du har :)

2009-01-13 @ 15:23:44
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0