Anna Westergren -

Blir riktigt deprimerad

2009-01-07 00:36:58
           
FAN! Fick nyss reda på (så efter som jag är ) att alla biljetter är uppbokade till Coldplay i sommar. Det här suger verkligen!
Jag hade verkligen sett fram emot att få åka och lyssna på ett av mina favorit band, och det sägs att detta ska bli Coldplays sista konsert eller har jag fel?
Hur kunde jag vara så dum och tro att jag kunde vänta ett tag med att boka!? Blir riktigt förbannad på mig själv.
Inte så mycket att göra åt saken nu, men fan vad jag kommer må piss efter det här.
Lyssnar faktist på dom ny, och ni får kalla mig tönt men jag har gråten i halsen. Det betyder så mycket!

Nä, nu ska jag tröst äta mig med Ben&Jerry's, men som om det skulle hjälpa..

Kommentarer
Postat av: Tove

jo förstod nästan det, min syrra köpte biljetter för flera veckor sedan. Det går säkert att få tag på via ticknet eller så.

2009-01-07 @ 06:45:33
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: Narcisse

Åh va synd!

2009-01-07 @ 10:05:54
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com
Postat av: SENSUELLT

stackars

2009-01-07 @ 11:50:27
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: en smart

sluta häng läpp!



det är fullt med företag som köper upp biljetter och säljer, nån slant dyrare, men det kanske är värt det?



och kolla blocket, hur många som helst som inte kommer kunna gå, och som inte vill gå osv!



Lycka till :)

2009-01-09 @ 00:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0