Anna Westergren -

2008 årsresumé

2009-01-01 12:45:06
Mitt år har väl inte varit så händelse rikt. Det hade ju varit roligare om man hade som Kenza att berätta om alla resor man varit på, men inget sån för mig detta år. Så resumé kommer troligtvis inte bli så lång, men ni får i alla fall reda på lite mer om mig! Bara så att ni vet kommer jag inte skriva för varje månad, utan ta upp det mest minnesvärda, både på gott och ont.

Från 2007 , in på 08 och hela våren till Maj månad hade jag mörkt hår, ja nästan svart.
             

Men jag saknade mitt ljusa blonda hår (min riktiga hårfärg) så jag bestämde mig för att bleka tillbaka. Smart som jag var så drämde jag inte på en extrem blekning och få sedan morotsfärgat hår, utan jag gick till en riktig frisör och slingade ner det. Jag var där två gånger för att sedan låta solen göra sitt under sommaren. Det vart dyrt, men värt varenda slant!    
  
                             
Så här såg jag ut efter första besöket efter frisören, man kan fortfarande se den föredetta hårfärgen längst underst.

                         
Detta vart resultatet efter andra besöket och solens jobb. Det var såklart en anning orange färgat, men inte lika mycket som det annars skulle ha blivit. Jag var mycket nöjd och älskar slingorna i håret (gör även det nu)!

Tyvärr vart sommaren en av de tråkigaste jag varit med om, fast slutet av lovet var helt okej. Mötte nya fina människor och hade trevliga sista sommarkvällar med dessa. Jag var även påväg in i ett förhållande, men det sket sig!

Ja just ja, det var inte bara håret som var i centrum under våren. Jag tog även komfirmation! Även där lärde jag känna nya människor!

Det märks nu att jag hoppar i mellan månaderna för att jag kommer på mer saker hela tiden. I alla fall, i Februari eller om det var in på Mars (ja vi hade i alla fall sportlov) så upptäckta jag och kompis tyska bandet Tokio Hotel! Vi var som helt tokiga i dom. Men nu har jag tyvärr glidit ifrån bandet, men inte helt. Jag är bara mindre tokig (;

I April månad fyllde jag 15 år, och jag var taggad på att skaffa moppekörkort, men det fick vänta tills mitten av sommaren. Sedan var det bara att glida runt på min fina oranga moppe!

Min höst var väl inte så speciell, mest en lång väntan tills julen. 
Förutom i mitten av September då jag bestämde mig för att starta en blogg. Här sitter jag fortfarande, och jag har inte alls planerat på att sluta. Så ni får helt enkelt stå ut med mig!

                          
 Men i November skedde en lite mindre rolig sak. Jag fick min tandställning! I början kändes det bara dumt och det var obekvämt att ha en plåtsak i munnen. Men nu när lite mer än 1 månad har gått glömmer man nästan bort att man har den. De ända gångerna jag lägger märke till den är när jag har ätit, det är hemskt viktigt att hålla rent, sedan är det ju också när folk påminer än. Förut skämdes jag bara, men nu är jag bara stolt över att jag har den. Jag blickar framåt och ser vad resultatet kommer att ge!

Sedan kom julen, och jag fick en drös fina klappar! Även pengar till stockholms vistelsen.
Ja sen tog året slut, och nu har äntligen 2009 börjat! Jag kan berätta att jag hade än riktigt bra avslutning av 2008 och början på 2009! Går kvällen var väldigt trevlig med nära vänner.
Nu hoppas jag verkligen att detta år blir något alldeles speciellt!

Ja, då var resumén avslutad. Jag är ledsen ifall mitt år tråkade ut er, men det gjorde det även för mig!
Jag hoppas i alla fall att ni fick en liten inblick på hur mitt fördetta år såg ut. Lite bilder vart det, men nu när jag har en riktigt bra kamera blir det en hel del till nästa resumé!

Sköt om er! Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: jodå, med mig är det bara bra. Vad gör du för roligt då? Hade du en bra nyår? Kraaam!!!

2009-01-03 @ 00:35:45
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0